Lange Lijs bloempot

wijnand

Ik was vanmorgen niet thuis (tja een vlooienmarkt…je snapt het wel:-)) en toen ik thuis kwam zag ik dat M 2x al had gebeld. Nouuuu…dan weet ik wel dat het dringend is hoor…want dat heeft hij wat moois gevonden en moet hij zijn verhaal kwijt:
Wat bleek: Hij had een Lange Lijs bloempot van het 3de servies gekocht in de maat: Hoogte 14 cm. Diameter 19 cm.
In Maastricht werd zoiets een cachepot genoemd. …Kijk…. dat wordt weer een leuk item voor mijn boek.
Dit bericht werd geplaatst in (decor 720) derde LL servies, nieuw serviesdeel, van medeverzamelaar. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

