VISBORD Lange Lijs

Ik krijg een mail van A L met een lijstje met haar LL serviesdelen en wat staat daarop: **Visbord 27 cm met gaatjes**
Zou het echt waar zijn ? Ik heb meteen om een foto gevraagd en zie hier:
visbord 1visbord 2
M en ik vroegen ons af welk bord hieronder zou kunnen passen en het idee werd geopperd dat dit mogelijk het grote bord van 38 cm (van de soepterrine) zou kunnen zijn. Op verzoek hebben Wijnand en Janny dit/hun bord opgemeten en volgens hen zou het zeer goed mogelijk kunnen zijn want dat zou zeker passen !
En A L blijkt ook supersnel met haar foto..bedankt en proficiat met het 1ste bekende LL visbord !:
visbord4 .jpg
Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, nieuw serviesdeel, research, van medeverzamelaar. Bookmark de permalink .

3 reacties op VISBORD Lange Lijs

  1. annelies zegt:

    heb het ook geprobeerd, past inderdaad. er is wel duidelijk kleurverschil; het grote bord is donkerder blauw.
    foto volgt.

  2. lange lijs zegt:

    Bericht van FZ
    Hallo Irene, ik heb een paar weken geleden een Chinees of Japans bord met gaatjes gekregen, tot op heden geen tijd gehad om uit te zoeken waarvoor het gebruikt werd. Nu lees ik dat het waarschijnlijk een visbord is. Er staat verder niets op de achterkant dus geen idee of het om een Lange Lijs gaat. Mag ik u een foto sturen zodat u mij hier antwoord op kan geven ?
    Met vriendelijke groet,
    FZ

  3. lange lijs zegt:

    Aan F
    Ik had bij het onderwerp VISBORD een reactie op de bovenstaand bericht geschreven.
    Per abuis had ik je eigen bericht verwijderd en ik weet dus niet of mijn reactie en ook deze mail je hebben bereikt
    Gaarne je reactie want ik ben best benieuwd naar je bord

Geef een reactie

