Geen Lijs…maar Leis ?

Van Jan ontving ik net onderstaande 1ste foto met de vraag of dit Lange Lijs servies was. Ik heb hem terug geschreven dat het volgens mij Leis uit Maastricht was/kon zijn. Ik heb nog even om een foto van de onderkant gevraagd.
Foto kreeg ik van Jan en het blijkt geen kantig maar een rond servies te zijn met de naam..Tonkin. Dus geen Leis en geen Japan…zie 22 maart.
leis2.JPG leis.JPG
leis (2)
NB. Op 23-8-08 zie ik onderstaande foto op MP staan….maar op de onderkant staat GEEN Tonkin maar wel wat ‘chinese’ tekens
Dit bericht werd geplaatst in van medeverzamelaar. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

