Dagje bij Lies in Rotterdam

Lies wilde graag met wat beschadigd LL servies iets voor haar moeder maken en vroeg mij per mail hoe dat ging. Dus ik schreef terug dat ik wel een dagje naar haar toe kwam…hummm..zo af en toe lijk ik wel zo’n rondreizend circus met mijn auto vol ..
Het werd een mozaiek spiegel en hij is nu klaar gelijmd en morgen zal ik hem voegen. Bij het uitzoeken van haar LL en dat van haar moeder zag ik wat leuke dingen in haar kastje staan:
zelf gemaakt.JPG blik
Foto 1:  een kantige LL schotel geplakt op zilveren voet en duidelijk een stukje huisvlijt !

Foto 2: een blik met bol deksel in de maat van 10×14 cm en 9.5 hoog (mini broodtrommel ?) Haar broer heeft een identieke maar andere maat.
Foto 3: en die kon ik van haar kopen: een Chinese schaal in de maat van 6.5 x 13 cm diameter. Ik dacht vanmiddag dat het dezelfde schaal als van Victor was die op blz 38 van zijn LL boekje staat maar thuisgekomen bleek het een model kleiner te zijn. Hij is helaas niet in perfecte staat maar leuk om erbij te hebben .
lijs lies
Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, chinees LL servies, emaille/blik, van medeverzamelaar. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

