Dagelijks archief: 20 augustus 2008

Emaille LL koffiekan met filter

Moooi…maar de prijs is ook mooi E 125 !!……. Ik heb nog even de maten achterhaald bij de verkoper: De filter zakt 4,5 cm in de pot.De totale hoogte met filter hoogte is 21,5 zonder het knopje te berekenen.De filter … Lees verder

Geplaatst in emaille/blik, marktplaats | Een reactie plaatsen

Stempel op LL broodschaal

Ik weet niet meer hoe ik aan de foto kom..maar ik vond hem in een LL map op mijn PC: en het ziet er uit als een stempel van het kantige servies maar dan in groter formaat. Polling schrijft over … Lees verder

Geplaatst in merkteken/blindstempel | Een reactie plaatsen

Onderkant van ovale schalen

Op 7 augustus schreef ik over de onderkant van de ovale schalen(blz 88/89). Anne-Lies stuurt me een foto van de onderkant van haar schaal en meldt dat er blindnummers staan :op schaal 37 cm: 12 dm en op schaal 41 … Lees verder

Geplaatst in (decor 206) rond LL servies, research, van medeverzamelaar | 1 reactie