Onderkant van ovale schalen

Op 7 augustus schreef ik over de onderkant van de ovale schalen(blz 88/89).
Anne-Lies stuurt me een foto van de onderkant van haar schaal en meldt dat er blindstempels staan :op schaal 37 cm: 12 dm en op schaal 41 cm: 14 dm.
Tja toen kon ik er niet onderuit om even mijn eigen schaal te bekijken en ik las daar onderop: schaal 33 cm: 10 dm
Ik vermoed dat het met de lengte van de schaal te maken heeft.
Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, research, van medeverzamelaar. Bookmark de permalink .

Een reactie op Onderkant van ovale schalen

  1. Pingback: Altijd net als je niet thuis bent.. | Lange Lijs weblog

Geef een reactie

