Opnieuw een NASM logo

Hans tipte me daarnet over een kantig theepotje met een NASM logo op Marktplaats. Ik probeer bij de verkoper nog wat meer info te achterhalen. Het blijkt dus nu dat de NASM beide serviezen (rond en kantig LL) in gebruik had.
De verkoper mailde me dat hij zelf niets van dit logo afwist en ik heb hem gevraagd of hij de andere bieders (er staat al een bod van E 150!) een berichtje door wilde mailen om met mij in kontakt te komen. We wachten af…..

 28/8: En het potje blijkt voor E 240 verkocht !

nasm2 nasm3

De verkoper stuurt me bovenstaande foto’s en volgens hem zijn de maten: 8.5 cm hoog en van tuit tot oor ca 15 cm

Dit bericht werd geplaatst in (decor 726) kantig / Nanking LL servies, merkteken/blindstempel. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

