Je maakt nog eens wat mee op vakantie……

…….want ik kreeg vandaag een mail van één van de jongste LL verzamelaars en dat is Jan uit Eelde. Hij schreef me dat hij de bloempot 3de LL servies van M op mijn Blog had gezien en meldde me even tussen neus en lippen door dat hij zelf ook 2 had staan maar dan in een iets kleinere maat.
Zo…het valt nu vast en zeker te begrijpen dat ik daar even ‘werk’ van heb gemaakt en jawel…ik mag er morgen eentje komen ophalen…YESS !
De maten zijn: diameter 13.5 cm en op het dikste gedeelte 17 cm en de hoogte is 13 cm.(ik heb hem nog even nagemeten en ik kom op diameter 13.5/16.5 cm en de hoogte 12 cm.
Waarschijnlijk liggend op de buik genomen…:-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

9 september: ik ben hem daarnet wezen halen en werd heel gastvrij ontvangen: en t’is een SNOEPPIE…en ik ben er blij mee…dank Jan dat ik hem van je mocht kopen ! En nog kort geleden via Marktplaats gekocht…..
Zie op 15 maart de bloempot die M toen te koop had..ik heb toch het vermoeden dat hij even groot was maar ik zal het in Sliedrecht nog even navragen. Ik kreeg al meteen antwoord op deze vraag :en die is 14 cm hoog en 16 cm diameter…dus toch een ietsje groter.
Dit bericht werd geplaatst in (decor 720) derde LL servies, nieuw serviesdeel, research, van medeverzamelaar. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

