Begin inventarisatie andere LL serviezen

Omdat ik toch in het noorden des lands ben heb ik contact opgenomen met een verzamelaar in de omgeving van Leeuwarden om een begin te maken met het fotograferen en de inventarisatie van de andere LL serviezen. Ik ging er vandaag heen en het was mij bekend dat er diverse  serviesdelen stonden die vrij onbekend zijn. Bij nader inzien stond er ook nog meer interessante items zoals een verzameling vaasjes van het 3de servies.
Ik liep meteen tegen wat technische probleempjes aan die ik vóór een volgende foto sessie moet oplossen.
Ik heb afscheid genomen met de vraag of ik evt terug mocht komen indien dat nodig zou zijn…en dat mocht ! Dank Fam B !
Ze hadden ook nog een chocoladekan 3de servies (helaas zonder deksel) voor me te koop (f
Thuisgekomen zag ik op mijn laptop dat de foto’s in principe goed waren maar de volgende keer is het handiger om gelijk de achterkant ook te fotograferen.
Verder vroeg ik mij af: ga ik meteen hier de foto’s ook plaatsen of hou ik ze nog even ‘geheim’? Ik denk voorlopig even het laatste.
In de buurt van Groningen woont  ook een verzamelaar met een grote LL collectie maar daar wil ik nog even mee wachten want ik wil eerst Sliedrecht ‘gaan aandoen’
Foto 2: dit is de map waar ik een foto en een omschrijving van elk serviesdeel ga noteren
004 (3)
Dit bericht werd geplaatst in (decor 726) kantig / Nanking LL servies, fotograferen, lijsje op stap, nieuw serviesdeel, van medeverzamelaar. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

