Eigen boekje kantig LL/3de/chinees

003 (4)
Voor het ronde servies heb ik een goede checklist om snel te kijken of ik een item wel of niet heb. Bovendien zijn de meeste items mij wel bekend.
Victor had die lijst een keertje gemaakt (voor zijn 1ste boekje) en ik mocht hem kopieren en ronddelen (Ik begrijp meteen van wie ik nu een mail ga krijgen….):-)
Met de andere serviezen sta ik regelmatig te tobben (omdat ik ook niet weet welke items er bestaan van welke maat) en op een zelfgemaakt onoverzichtelijk lijstje te kijken dus ik heb al mijn servies nu gefotografeerd en op pasfoto formaat afgedrukt.

Een kleine oude losbladige Succes agenda is nu ‘opgepimpt’…alle foto’s erin geplakt met de maten en ik ga hem in de toekomst gebruiken en mogelijk nog vervolmaken

Dit bericht werd geplaatst in (decor 720) derde LL servies, chinees LL servies, ll boekjes. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

