Deze waren helaas niet blauw…..

D406 D403K D1149x
Vanmorgen kocht ik op een vlooienmarkt een schaal met twee open oren voor E 1.50 en ter plekke deed hij me sterk denken aan de schaal op blz 92 van het LL boekje. En thuisgekomen klopte dat inderdaad ! Achterop lees ik: decor 406.
De theepot 17 cm had ik al eerder maar ook leuk om hier een foto bij te plaatsen.
Foto 3: op 28/9 kocht ik een Mosa serviesje met 7 bogen dus (volgens het Polling merkjes boekje) gemaakt vanaf 1918. Er zat een peper/zout/mosterdstel bij en ook een beker/eierdopjes/lekbakje en lepelvaasje. Decor 1149.
30/9: hieronder nog 2 Mosa serviesjes van Rob Dassen met decor 389 en 424 en foto 3 een serviesje decor 601 wat al heel lang op MP staat
D424K D389K
D601
Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, research, van medeverzamelaar. Bookmark de permalink .

Een reactie op Deze waren helaas niet blauw…..

  1. Pingback: Schalen met open oren | Lange Lijs weblog

Geef een reactie

