“Operatie Zuid Nederland’ vandaag voltooid !

078.6x6.5 kantige kopjes

Daarnet ben ik het LL serviesje gaan ophalen wat mij op 5/9 al werd aangeboden. Voordat ik het ophaalde was mij bekend dat er toch wat lichte schade zou zijn en ik hield mijn hart vast ! Het was mij voornamelijk te doen om de kopjes 8×7.5 cm diameter …een maat die ik zelf niet kende.
Okee… er bleken er nog 6 in goede conditie te zijn en ook nog 3 met een lijntje. Verder nog een stapel borden en wat bonschaaltjes met 1 oor. (Achteraf bleek er nog meer niet helemaal zuiver op de graat te zijn en helaas daar zie je dan toch ter plekke overheen..!)
Foto 1 is het gehaalde kopjes en foto 2 een stel andere maten kopjes en hier staat hij aan de rechterkant.
Dit bericht werd geplaatst in (decor 726) kantig / Nanking LL servies, nieuwe aankoop. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

