Whauww….die had ik nog niet !

Vanmiddag rond 16 uur kwamen er nieuwe foto’s bij de advertentie van Lange Lijs in Zeeland en tja het zit je wel eens mee…ik zat net achter mijn PC ! Wat zag ik..?…een gebakstel met een schaal met open oren van diameter 24.5 cm (blz 93 van het LL boekje)! Ik belde de verkoper op: ja… als ik snel was zou hij nog even langer openblijven na 17 uur …humm…ik vloog laag en dat met de dagelijkse files op de N57…maar ik haalde het ! Prachtige schaal…ik ben er blij mee !
Bij nader inzien blijkt dit het grote servies te zijn wat vorige jaar al op MP te koop stond en waar ik naar ben wezen kijken op Goeree…maar qua prijs niet heb gekocht.
(Edit 2016: juiste foto niet terug kunnen vinden, dus deze is van iemand anders)
image
Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, nieuwe aankoop, zeer zeldzaam. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

