Prijzen LL servies

Gisteren op de VMA beurs sprak ik een verzamelaar die vond dat de prijzen van servies (in het algemeen) lager waren geworden. Waar zou dat nou aan liggen ?
Veel aanbod/overtrokken markt/minder geld te besteden door kopers……tja ik roep maar wat ?
Zelf doet me dit denken aan de tijd ongeveer 2 jaar geleden dat de theezeefjes stellen voor ruim boven de E 100 werden verkocht. Dat was leuk.:-) Niet te geloven maar ik kocht in die tijd nog wel een groot servies en op zeker moment had ik geloof ik wel 6 setjes staan ! En ze verkochten toen niet echt snel…dus als er eentje de deur uitging was ik blij…maar s**t…prompt kwam er toen wel weer zo’n ‘kreng’ bij. Enfin al met al zijn ze toch allemaal wel goed terecht gekomen.
Ik denk wel dat er sinds een paar jaar een heleboel  verzamelaars bij zijn gekomen en de spoeling wordt dun want je zit allemaal in dezelfde vijver te vissen.
Alle namen van de verzamelaars houd ik  bij want we zijn ook nog eens van plan geweest een soort Lange Lijs ‘club’ te starten voor geinteresseerden met kontaktdagen in het land. Maar de organisatie en zo !….
Dit bericht werd geplaatst in verzameling, vma. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

