Contact in de 21e eeuw

Afgelopen week bedacht ik me dat ik weer eens naar een antiekwinkeltje in het Westland wilde gaan om te kijken of er nog wat te lijzen viel. Er zou met Pasen een antiekmarkt in de buurt zijn, dus kijk…dat zou ik mooi kunnen combineren.
Ik mailde de winkel maar neen…hij zou niet open zijn vandaag. Oeiii…dat was jammer…want hij vertelde dat hij wat servies voor me weg had gezet. Altijd interessant natuurlijk…maar hoe was dit op te lossen zonder 2x te hoeven rijden ? Ik mailde hem met de vraag of hij de spullen mogelijk in zijn etalage kon zetten…dan kon ik het toch bekijken. Zo gezegd…zo gedaan en dit stond er in die etalage (jammer genoeg):
 
Dit bericht werd geplaatst in markten, vijfde LL servies. Bookmark de permalink .

Een reactie op Contact in de 21e eeuw

  1. dorien.l zegt:

    Sturen ze het nu naar je toe of moet je alsnog 2x rijden?? 😉

Geef een reactie

