Verdwalen op je eigen weblog

Mochten verzamelaars mij iets vragen, dan verwijs ik vaak per mail naar een bepaald item op deze Blog . Maar zelf zoek ik me soms ook een ongeluk dus laat staan de lezers…! Ik heb zelf alles uitgeprint en in een map opgeborgen, dus dat helpt soms wat. De zoekfunctie werkt helaas alleen op 1 pagina, dus dat schiet ook vaak niet op.
Edit: juli 2014, dit bericht is achterhaald want je kan rechts boven de zoekfunctie gebruiken.
Dit bericht werd geplaatst in blog info. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

