Gravure druk Maastrichts Aardewerk II

Op 22 augustus jl schreef ik over een gravure drukplaat van de beker van het Lange Lijs servies.
Via de Ver Maastrichts Aardewerk werd mij verteld dat die plaat sinds korte tijd in het Centre Ceramique in Maatricht zou zijn. Ik heb er dus maar eens een mailtje aan gewaagd.
29/10: Centre Ceramique schrijft mij dat ze nog niet alles van de schenker hebben uitgepakt en ze dus ook niet weten of deze drukplaat erbij zit.
Foto is helaas matig want ik heb hem vanuit een boek genomen.
Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, research, vma. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

