Een Lijsje en een ingezakte pudding.

Ik kwam dit Lijsje vandaag op de Beurs tegen en ik dacht: goh mogelijk wel leuk voor E 55.
Dus ik vroeg aan de verkoper of er nog wat af kon: ja hoor dan kon wel en wat dacht u van E 475 ? Ik had de nul dus niet gezien op het prijskaartje…..grrr !
Ook zag ik deze 2 botervlootdeksels: een bolle en een vlakke, vandaar de titel: ingezakte pudding
. 
Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, chinees LL servies, nieuw serviesdeel. Bookmark de permalink .

Een reactie op Een Lijsje en een ingezakte pudding.

  1. Pingback: Chinese Lijs | Lange Lijs weblog

Geef een reactie

