Zoekplaatje !

Ik sta net thuis een partijtje LL uit te pakken en ik denk : oepss wat zie ik nou pas ??
Dit is dus het suikerpotje, wat geen theepotje was, van gisteren. Volgen jullie het nog ?
Wie het verschil ziet mag het zeggen en ik verbind er maar gelijk een prijsvraag aan voor een leuke naam voor dit item rechts op de foto.
Annie: knopenpotje, Janny: jampotje, Jan: jampotje, Ton: suikerpotje zonder oren. Ook: een potje zonder oren is een doofpotje !
In het deksel zit geen gat voor een evt lepel.
Ik neem hem as zondag even voor ‘bezichtiging’ mee.
 
Verder kwam ik nog in het bezit van een klein chinees schaaltje waarvan ik dacht dat ik die maat al had.Neen dus, deze is dus nog wat kleiner, nl resp 11 en 9 cm diameter
 
Dit bericht werd geplaatst in chinees LL servies, markten, nieuw serviesdeel, nieuwe aankoop. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

