Telefoontje

Ik werd daarnet gebeld door een verzamelaar zonder internet, die ik een LL boekje had toegestuurd.
Ze feliciteerde mij hartelijk en ze vond het leuk dat haar serviesdelen in mijn boekje zo mooi gefotografeerd stonden. Kijk ..een compliment doet een mens altijd goed ! Tenslotte is er best een heleboel werk en een groot aantal kilometers in gaan zitten. En ze meldde mij nog even het bestaan van een grote ronde 3de servies vleesschaal die ze ooit te koop had zien staan op een Beurs.
In theorie zou dat de vleesschaal van 31 cm kunnen zijn geweest, of de onderschotel voor visbord (op dit moment nog op blz 47 van het ‘ronde’ LL boekje)
Dus deze schaal komt nu samen met de kantige dekschaal, en de fruitschaal op voet 3de servies op het ‘wensenlijstje’ om nog eens mooi te kunnen fotograferen. Komt vast wel een keer goed en ach…je moet wat te wensen blijven houden…toch ?
 
Dit bericht werd geplaatst in (decor 720) derde LL servies, (decor 726) kantig / Nanking LL servies, fotograferen, ll boekjes, nieuw serviesdeel. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

