Lange Lijs armband II

Op 7 maart schreef ik mijn belevenissen over de Lange Lijs armband en dit verhaal heeft nog een staartje gekregen:
Een tijdje nadien ontving ik foto’s van hun Lange Lijs armbanden en helaas bleken die ook beide van namaak LL te zijn gemaakt. Teleurstelling dus alom !
Bij het opruimen van mijn schuur kwam ik een grote tupperware met kapot Lange Lijs tegen uit mijn ‘mozaiekperiode’ en toen ik het bedrijfje : A Beatyfull story mailde of ze daar belangstelling voor hadden, werd er juichend gereageerd. Dus vandaag met een grote doos in een grote rugzak richting Timorplein in Amsterdam.
De doos met inhoud werd graag geaccepteerd en men zag wel mogelijkheden dit te laten verwerken door zilversmeden in Nepal. Men liet mij dozen vol met de prachtigste armbanden zien en hieronder een voorbeeld van een BB armband (in afwachting van tzt een LL armband foto). Het zilver wordt hier in Nederland officieel gekeurd.
(Dus wie voor een goed doel zijn LL scherven nog kwijt wilt…laat het me weten)( Vrijwel elk ander ontwerp van welk porselein/aardewerk dan ook kan worden uitgevoerd.
Dit bericht werd geplaatst in via google. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

