Klasse hoor deze service !

Ik had aan het CC nog het verzoek gedaan, om kopieën voor mij te maken van de prijscouranten van Mosa uit 1894 die ik daar eerder bij mijn bezoeken aantrof. Ik kreeg ze gisteren binnen van de archiefmedewerker. Ik had om een rekeningnummer gevraagd om de kosten te betalen en hij gaf als nummer op: OOOO en tja daar kon ik niets aan overmaken, dus bedankt H !
In de prijscouranten heb ik gezocht naar CHINA servies en ik zag wel wat bordjes 5″ en een koekbord, maar verder eigenlijk niet. Als ik weer een keer in de buurt van Maastricht ben, ga ik nog even opnieuw kijken.
Edit 11/10/13: Ik kom weer deze foto’s tegen van de Prijscourant van Porselein van Louis Regout en Zoon uit 1894. En lees daar over ‘SNORTASSEN op schotel’ no 2 met naam Coniek en Congo.

Dit bericht werd geplaatst in research. Bookmark de permalink .