Hoe word je Lange Lijs verzamelaar ?

Gisteren kreeg ik een mail van een vrouw die wat LL op de Vrijmarkt had gekocht en nu belangstelling voor het servies had opgevat. Na wat heen en weer gemaild te hebben, dacht ik na over de vraag: Hoe word je nu LL verzamelaar ? Wat is de aanleiding en cq wat is het gevolg ? Dus hieronder een kleine POLL en het lijkt me leuk hier wat reactie op te horen:

Aanleidingen zouden kunnen zijn :                                                                                                    1: het stond al bij Oma in haar theekast                                                                                           2: ik vond wat servies op de (rommel/vlooien/vrij-) markt                                                         3: ik hou gewoon van blauw servies                                                                                                  4: ik kreeg wat LL servies van een familielid                                                                                 5: 5: andere reden, nl………………………..

Dit bericht werd geplaatst in van medeverzamelaar. Bookmark de permalink .