Verzamelbeurs

Terug van de Verzamelbeurs in Utrecht kan ik helaas alleen melden dat er weinig te Lijzen viel en ik dus ook niets nieuws van dit servies heb kunnen kopen…..
Ik zag nog wel een LL theepotje van 9 cm voor E 150 (!). Naar de prijs van de daarnaast staande kleine LL koekdoos heb ik toen maar niet meer gevraagd…..
20-11: Een medeverzamelaar schreef me:* Ik ben het eens met jouw ervaring van vandaag op de beurs. Zou het L L zo schaars worden, dat het gehanteerde prijsnivo hiervan een afspiegeling is?*
Mijn antwoord: Dat zou inderdaad kunnen, maar ik denk dat iedereen al wel heeft gemerkt dat de prijzen van LL (maar ook vele andere serviezen) het laatste jaar behoorlijk gedaald zijn. De hoge prijzen vond ik bij een verkoper waar ik over het algemeen van vind, dat hij zeer pittig prijst. Die heeft zeker of de waardes van enkele jaren nog in zijn hoofd, en/of verkoopt veel internationaal

Dit bericht werd geplaatst in markten. Bookmark de permalink .