Gebreide Lange Lijs

Ja, je leest het goed !
Gisteren was mijn broer en schoonzus op visite en de laatste kan heel erg prachtig breien !
Ze vertelde me dat het ook mogelijk was om bv een foto na te breien. Hoe het precies gaat daar ben ik nog niet achter, maar het was ook bv mogelijk een Lijs afbeelding te breien.
Nou dat wil ik natuurlijk wel eens zien, dus ik heb haar net een Lijs en een 4 delig Kangxi mark foto gemaild.
Wat het zal worden is dus nog een verrassing.
Nou Riet was supersnel met haar brei/borduurpatroontjes, want binnen het uur had ik er al 4 binnen. Ik kreeg ze binnen in PDF dus ik wist even niet goed hoe ik dat hier kan gebruiken. Hierbij een gedeelte van een printscreen.

http://www.microrevolt.org/knitPro.htm

Dit bericht werd geplaatst in lange lijs. Bookmark de permalink .