Sinterklaasgedichten

Jawel…het is vandaag 5 december en ik heb mijn rijmwoordenboek weer eens opgediept. Het is een Prisma Rijmwoordenboek dat van ellende uit elkaar valt en ik zie voorin dat ik hem op 17/11/67 gekocht heb. Zo… die heeft zijn sporen ondertussen wel verdiend.
Ik was voor een LL medeverzamelaar een gedichtje aan het maken naar aanleiding van een mail van hem want het was toch 5 december…?
Ik was er vandaag niet echt naar aan het zoeken, maar ik kwam daar in die Prisma toch ook het woord Lange Lijs en Lange Lijzen tegen.
Het is mij bekend dat er ook on-line rijmwoordenboeken bestaan en ja daar is veel te vinden voor wie even nu geen inspiratie heeft: http://www.mijnwoordenboek.nl/rijm.php?search=lange-lijs

Dit bericht werd geplaatst in lange lijs. Bookmark de permalink .