Kerst- en Nieuwjaarswensen

Sinterklaas is nog maar net achter de rug en je dient je alweer te verdiepen in de komende Kerstwensen. Wat zal ik van het jaar eens gaan doen ? Iets met Lange Lijs maar wat nog meer ? Eens kijken wat ik allemaal nog heb en wat ik ermee kan doen.
De ballen had ik nog van vorig jaar doch de sneeuw niet meer…humm logisch. Kunstsneeuw dan maar … maar waar koop je dat hier in B ?
Ik vond ook nog een glazen ‘dennenboom’….is dat een idee ?
Opvullen met kleine Lijs serviesdelen en ballen dan maar.
Nou het was me een aardig gepruts om er voldoende, op zijn kop houdend, in te krijgen…maar gelukt !
Dus nu voor alle Lange Lijs vrienden en kennissen en andere lezers mijn beste wensen voor het jaar 2012.

Dit bericht werd geplaatst in lange lijs. Bookmark de permalink .