Weblog in Blurb

Een paar maanden geleden hoorde ik van mijn schoonzusje dat zij haar Weblog als boekvorm had laten drukken bij Blurb.com. Ik ben daar meteen eens gaan kijken en ik dacht: dat wil ik ook nog eens gaan doen !
Ik wilde dat toch wel op ca A 4 formaat gaan doen en dat houdt (ook) in er nogal veel eigen werk bij zit Je downloadt weliswaar alle inzendingen van je Blog naar je PC maar als je alles automatisch in je boek laat plaatsen dan neemt hij voor elke inzending 1 blz en in mijn geval is dat ondertussen dan MEER dan 950 blz ! En dat accepteert hij niet en dus er zat niets anders op dan alles handmatig in te vullen en aan te passen
Ik wil van 2 jaren inzendingen 1 boek maken dus dat worden dan 2 boeken.
Eén boek nl 2008/2009 is nu vrijwel klaar en…….zzzzucht want het kostte me vandaag wel 8-9 uur achter elkaar. Maar: elk nadeel hep se voordeel: je komt allerlei info tegen die je al lang weer vergeten was.
Voor het 2de boek wacht ik wel op een periode van slecht weer….

Dit bericht werd geplaatst in blog info. Bookmark de permalink .