Contact met CC

Ik mailde nog wat met een medewerker van het CC over wat mappen van de v Buren inventarisatie. Uit mijn hoofd was daar nog een map bij met foto’s van servies en bijbehorende Moulen nummers. De vorige keren dat ik daar in het Museum was, begreep ik nog niet wat dat voor mij voor toegevoegde waarde had. Nu, met al dat nazoekwerk…duidelijk meer.
Omdat het CC nou niet echt naast mijn deur ligt, vroeg ik hun of ik de desbetreffende map mogelijk toegestuurd kon krijgen. Helaas en heel begrijpelijk deden ze dat liever niet. Dus dat wordt weer over een paar maanden een paar nachtjes Maastricht. Maar… er werd beloofd dat de kofie bruin zou staan voor me !
Gelijkertijd vroeg ik hun of ze evt ook interesse hadden in de boekvorm van mijn LL Weblog die tzt gaat volgen. Wat ik niet verwachtte, gebeurde echter wel en men heeft belangstelling. Dus dat vind ik erg leuk en nu kan ik gelijk 2 stuks van ieder gaan bestellen.

Dit bericht werd geplaatst in ll boekjes, tentoonstelling/museum/veiling. Bookmark de permalink .