Zzzzzzucht !

Mijn Blurb foto-blogboek van 135 bladzijdes begon gisteravond na ca 10-12 uur werk al in vergevorderde staat te raken. Opeens stond het boekprogramma muurvast en ik kon niet voor of achteruit. Ik denk: dat is niet erg want hij slaat toch alles meteen op. Dus maar een nieuwe opstart van mijn PC gedaan. Blurb programma ook weer opgestart en mijn boek gezocht. Gehele boek foetsie ! Non-de-*** !
Ik had wel verwacht dat er IETS verloren zou zijn gegaan, maar het gehele boek….?
Ik hoop dat mijn SOS computer mannetje hem nog ergens terug kan vinden en anders zit er niet anders op dan opnieuw beginnen…….zzzzucht !
Het wordt nu toch wel tijd om me iets meer in Dropbox of Icloud te gaan verdiepen…
13/2: Nu een zzzzucht van opluchting want R mijn ‘hulp in bij PC problemen’ heeft het boek weer gevonden !

Dit bericht werd geplaatst in blog info. Bookmark de permalink .