In goed gezelschap

Via de statisiek van deze Blog kan ik soms zien welke zoektermen er via Google worden gebruikt om mijn Weblog te vinden en ook via welke site men hier belandt. Dat levert soms leuke informatie op.
Zo was het me al langer geleden opgevallen dat mijn Blog op de Servies.com site stond en vorige week kwam ik er achter dat ik ook op de Serviezen Startpagina sta. En zo te zien in goed gezelschap ! Dus tja…toch wel errug leuk en het voelt als een opsteker !
Maar het intrigeerde me toch ook mateloos …HOE ik daar nu terecht kwam ? Een mailtje naar een webmaster bracht al wat info: *Bij een inventarisatie van wat er op internet beschikbaar is kwam ik uw mooie en interessante blog tegen. Ik heb deze toen toegevoegd*
Nu hoop ik nog op een reactie van de ander site…
 
En als je dan nog verder gaat zoeken…oepss dat wist ik ook niet..:
http://de-gruyter-winkelketen.seebyseeing.net/ http://www.catharinastichting.nl/data/cms_uploads/files/Bonus-mrt2011.pdf

Dit bericht werd geplaatst in blog info. Bookmark de permalink .