De koning te rijk……!


Eerder beschreef ik al de perikelen om mijn LL Blog gedrukt te krijgen. Gelukkig bleek het op mijn PC ‘spoorloos verdwenen’ album toch weer terug geplaatst te kunnen worden en kon ik ermee verder. Zondag 4 maart heb ik het naar Blurb geupload en ik kreeg al snel een bericht dat ik de 2 boeken op de 19e maart kon verwachten. Spannend hoor !
Maar…vandaag stond UPS al voor mijn deur met een pakje et voilà !
Het extra boek kan binnenkort mee naar het CC in Maastricht
Omdat ik wat moed had verzameld voor een 2de boek (jaar 2010 en 2011) wilde ik daar meteen mee doorgaan maar dat gaf weer andere problemen.Ik kan mijn WordPress Blog topics niet in mijn Blurb Book programma importeren. Mails naar Blurb geven als antwoord dat er een WordPress probleem bestaat en ‘blijft u aub maar proberen want er wordt aan gewerkt’.
Het boek op zich ziet er prima uit en is zeker zijn geld waard. Het was wat ingewikkeld om de juiste foto’s precies bij het bijbehorende item geplaatst te krijgen. Ze staan nu per blz nu maar ‘in de buurt’ geplaatst. Omdat ik een tijdje de foto’s heb verkleind vooraf aan het plaatsen, zijn nu niet alle geplaatste foto’s even groot en dat is jammer. Om die reden ook is dus niet de gehele foto te zien, maar soms alleen het middenstuk.

Dit bericht werd geplaatst in ll boekjes, research. Bookmark de permalink .