Deksels op de kopjes


Ik houd op MP op dit moment strak alle advertenties in de gaten waarop ik deze (Emma) deksels zie. Navraag levert voorlopig de volgende maten op:
De dekseltjes van suikerpot en theepot hebben allebei een doorsnee van 7 cm en zijn 2 cm hoog zonder en 4,5 cm mét greepje. De deksel van de koffiepot is 8,5 cm doorsnee en ruim 3 cm hoog zonder en 6,5 cm mét handgreepje.
Binnenkort haal ik de kopjes van de foto even uit mijn kast om te kijken welke maat deksel op dat kopje zou kunnen passen.
18 maart: Ik kocht vanmorgen een rose (Mosa ?) theepotje en ik heb het deksel (diameter 7 cm) even gepast op wat LL kopjes. Hij paste het beste op de kopjes met 7 cm diameter: dus de 5×7 en 7×7 cm recht model.
Ik denk dat er nog meer maten deksels werden gebruikt.

Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, research. Bookmark de permalink .