LL dekseltje 6,2 cm

Op Marktplaats zag ik enkele dagen geleden een LL dekseltje 6,2 cm en die miste ik nog voor een grote LL roomkan. Ik kon hem vrij snel kopen maar tja hoe doe je dat met de verzending ? Deksel was ca 3 cm hoog en in een envelop vond ik net iets te riskant en pakje a E 6.75 vond ik weer te duur. Maar wat heb ik WEL gedaan: Ik had nog een 3 cm hoge kartonnen brievenbus envelop. Die stuurde ik met noppenfolie, geld en mijn adres en de nodige retourpostzegels naar haar toe met het verzoek het dekseltje daarin terug te sturen. En ja…die truc die lukte en ik kreeg het dekseltje voor een redelijke prijs in huis…dus mijn grote roomkan is nu weer compleet…iemand belangstelling ?

Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, marktplaats. Bookmark de permalink .