Glunderend….

Gisteren op de terugweg naar huis deed ik nog wat medeverzamelaars aan.
Ik was nog maar net ergens binnen of men kwam met een big smile aanzetten met een 38 cm diameter LL visbord.
Hij vertelde dat hij op een keer een rondje aan het rijden was en hij kwam toen in een bekende antiek/brocante winkel. De eigenaar vertelde toen dat hij achter nog wel een LL bord voor hem had.
Hij was er erg blij mee maar had ook het zelfde ‘probleem’ als ik indertijd: qua afmeting te groot voor in zijn kast. Aan de muur mocht niet van zijn vrouw dus toen stelde ik maar voor hem aan het plafond te hangen. Ik denk niet dat het ook werkelijk gaat gebeuren….
Ik kon daar een beker 3de LL servies kopen en daar was ik ook blij mee want die had ik nog niet!

Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, (decor 720) derde LL servies, nieuwe aankoop, van medeverzamelaar. Bookmark de permalink .