Neen..niet gezien

Ik kwam vanmorgen F tegen op een grote Vrijmarkt en hij vertelde dat hij een LL blik voor me had. Neen hij wist niet de maat en hij had het nu niet bij zich want het lag al in de auto. Morgen zie ik het wel.
Zo zie je maar dat je ergens overheen kan kijken. Of de verkoper schikt het net NA je bezoek op zijn kraam. Verder dan het geijkte rekje met 6 LL neppers kwam ik niet vanmorgen. Oh ja nog een schotel met chip met blauwe Lijzen…schoot ook niet echt op.
14/5: leuk blik, maar ik bleek er al 2 te hebben (iemand belangstelling?)…
Hij is aardig geroest maar F deed me een truc aan de hand: blik met vaseline bewerken. Dan verdwijnt iets van de roest en dan ziet hij er toch wel beter uit.
Ik had daar nog een tube van en inderdaad: hij ziet er iets beter uit. Iets. Rechterkant is bewerkt.
Dus daarna heb ik gelijk nog wat meer blikken aangepakt

Dit bericht werd geplaatst in emaille/blik, markten. Bookmark de permalink .