LL theelichtje voor E 800

Ik was net in een antiekwinkel waar ik in zomer 2008 over schreef dat er 6 mooie chinese LL mokjes en schotels stonden voor een prijs ruim over de E 300.
Ze stonden er dus nog steeds….
Ik kwam in gesprek met de eigenaar en die vertelde dat hij ook nog wat Mosa LL had staan. Tuurlijk heb ik altijd belangsteling. Hij trok even wat kasten open want hij wist niet waar alles nu stond. Ik zag het geijkte spul staan zoals bordjes, theepotje, roomkan zonder deksel.
Hij vertelde dat er nog wel enkele items meer van dit servies bekend waren en die nogal veel waarde hadden: nl een theelichtje dat E 800 waard zou zijn.
Ik hoorde het met een uitgestreken gezicht aan en dacht er ondertussen over na of ik wel of niet wat over mijn Blog zou zeggen.
Ik besloot van wel. Maar ik kwam niet ver want hij had geen Internet.
Ik kon me er iets bij voorstellen……
Edit: Zomer 2014: de 6 kop en schotels stonden er nog steeds.

Dit bericht werd geplaatst in diverse onderwerpen. Bookmark de permalink .