Een goede ruil


Op 5 maart jl (zie aldaar) las ik op MP een vraag van een vrouw voor porselein scherven.
Zij wilde graag blauw-wit servies om met zilver een hanger te maken.
Nouuuu…die scherven had ik nog wel liggen.
Ik stuurde het één en ander op en maakte de afspraak om omstreeks deze tijd naar het resultaat te komen kijken en als het beviel zou ik nog meer scherven leveren in ruil voor een ‘kunststuk’ voor mijzelf.
Dus vandaag met een tupperware vol scherven en een mozaiektang naar haar toe geweest.
Als ‘kunststuk’ mocht ik kiezen uit oorbellen of een broche, en na het uitzoeken van scherven voor haarzelf, mocht ik beide. Ik heb wat Lijsjes (R boven) klein zitten te knippen voor oorstekers die zorgvuldig in een plastic zakjes werden gestopt. Daarbij nog een stuk voor een broche.
Ik ben benieuwd (en kan even duren) !

Dit bericht werd geplaatst in diverse onderwerpen. Bookmark de permalink .