Lijsje goes international !


Ik kijk per dag in mijn statistiek waar de bezoekers van mijn Blog vandaan komen. Hierboven zie je de getallen van 30 dagen en ik verbaas me dan altijd over de ‘exotische’ oorden die mijn Blog weten te bereiken. Ik vraag mij dan altijd af wat men in Verwegnistan van Lange Lijs zou willen weten maar ik veronderstel eerder dat men mij meer per abuis vindt.
Eigenlijk zou ik best leuk vinden als men mij zou mailen en een enkele keer gebeurt dat ook. Maar helaas dus vaker NIET dan wel.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat LL servies door emigratie in Indonesie, Suriname of Canada is terecht gekomen. Maar Peru of de Russische Federatie ?? Hummm……dat laatste: zouden dat kopers zijn van het LL servies wat indertijd naar Armenie werd verscheept…?

Dit bericht werd geplaatst in blog info. Bookmark de permalink .