Het idee was beslist goed

Ik had nog steeds die LL Kerstwens in mijn achterhoofd en ik had bedacht dat ik een LL serviesdeel zou vullen met ballen en dan in de sneeuw zou zetten. Tenslotte zou er veel sneeuw vandaag gaan vallen.
Dus het idee was goed, alleen de uitvoering was niet zo handig.
Ik had gisteravond het serviesdeel met ballen al op de tafel klaargezet. Vanmorgen toen ik om 6 uur even wakker was, keek ik even uit het raam of er al sneeuw lag. Neen nog niet en dat gaf mij (gelukkig) de mogelijkheid nog even om te draaien. Om 7.30 uur zag ik dat het wel aardig sneeuwde maar zag ik ook dat de temperatuur boven nul was.
Serviesdeel met ballen in de sneeuw gezet en met camera in aanslag zitten wachten tot er een laagje sneeuw op de ballen lag.
Humm…de natte sneeuw deed niet zo veel en bovendien waren de ballen op kamertemperatuur. Dat werd dus helemaal niets…..niet zo handig Irene !
Enfin, toch nog wel wat foto’s genomen en het wachten is nu op de volgende sneeuw.
002

Dit bericht werd geplaatst in diverse onderwerpen. Bookmark de permalink .