Even er vanaf helpen

Al een tijdje zat ik op MP naar 3 chinese Lijsjes van diameter ca 20 cm van J te lonken. Zij lonkten weliswaar wel terug maar daar bleef het helaas bij
Tot afgelopen zondag want toen kwamen we tot een vergelijk en konden ze verzonden worden. Ze werden daarnet bezorgd, eigenlijk op een moment dat ik dacht dat het wel morgen zou worden.
De restauratieplekjes waren wel aanwezig maar vielen mij behoorlijk mee. En ach het is chinees.
De bordjes bleken alle 3 iets anders eruit te zien en dat had ik niet verwacht. Maar dat was eigenlijk wel erg leuk want nu heb ik 5 bordjes van die maat, en allemaal anders.
Nog even…en er dient een nieuwe ‘Chinezenkast’ te komen….
Voorlopig moet iedereen gewoon maar even wat inschuiven in de kast. Dus even opletten dames !
Tja Irene…je kan natuurlijk ook minder kopen

Dit bericht werd geplaatst in chinees LL servies, nieuwe aankoop, van medeverzamelaar. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

