Ga ik wel of ga ik niet ?

LLveiling
Ik kreeg vanmrgen een mailing van een veilingbedrijf in de regio. En hoewel ik er nooit koop, kijk ik toch altijd even of er wat te Lijzen valt.
Jawel dat bleek er te zijn en zie foto. Ik heb even gekeken wat de richtprijs was en daar stond E 60. Bij nader inzien is het denk ik geen 28 cm bord maar een 20 cm en dan vind ik het wel weer prijzig (afgezien van de conditie)
En ook dit bordje ziet er ook weer net iets anders uit dan mijn andere Chinese LL 20 cm bordjes

Dit bericht werd geplaatst in chinees LL servies. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

