Statistiek afgelopen maand

Stats
Begin december 2012 zag ik opeens in mijn statistiek behalve het aantal aangeklikte items, ook de hoeveelheid bezoekers (donkerblauw) verschijnen. Dat was leuk en ik heb dat eens even een tijdje aangezien.
Kijk…het was mij al wel duidelijk dat als er (zeg maar) 160 items waren aangeklikt om te lezen, dat dit niet 160 verschillende bezoekers zouden zijn.
Er blijken per etmaal tussen de 17 en 35 bezoekers te zijn en dat is mooi. Ik kan ook zien hoeveel items die mensen gemiddeld aanklikken, maar daar heb je niet zo veel aan. Zijn er in de vroege ochtend 3 bezoekers en die hebben 3 items aangeklikt, dan schaar ik die onder mijn vaste volgers. Zijn er echter 3 geweest en die hebben er 65 items aangeklikt dan zullen dat wel ‘zoekers’ zijn. En die kan ik weer vaak terugvinden in: bezoekers uit welke landen

Dit bericht werd geplaatst in blog info. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

