Heeft u 8 LL dinerborden voor mij ?

Enkele weken geleden kreeg ik een mail van iemand die een servieswinkel heeft.
Hij schreef me het volgende:
Kortgeleden was er bij hem een vrouw binnengestapt met de vraag of hij toevallig 8 LL dinerborden te koop had. Neen…dat had hij niet. Maar hij vroeg wel verder:
Als hij het goed had begrepen was de vrouw (van oorsprong ?) uit Maastricht afkomstig en had ze familie die ook Regout heette. Of er van afstamde.
Ja ze had binnenkort een diner voor 16 personen te geven en ze miste nog 8 dinerborden 25 cm, dus vandaar die vraag. Ze had een uitgebreid LL servies met ‘alles erop en eraan’ zoals (soep) terrines, dekschalen sauskommen en verder nog diverse dingen die hij niet kende. (ook ‘potje vast op schotel met deksel’). Ze had het boekje van Victor bij hem in de winkel zien liggen en wilde het ook aanschaffen.
Ze wilde weliswaar niets kwijt van het servies maar:
Hij vroeg of ik het goed vond, om haar mijn naam door te geven voor verdere vragen ?
Euhm…ja..dat mocht hij wel 🙂
Ik heb trouw, braaf en rustig afgewacht, maar hoorde verder (nog) niets. We blijven duimen.

Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

