Bij een medeverzamelaar

Ik was vanmorgen nog even een babbel aan het maken bij een medeverzamelaar. Ik kom daar 1-2x per jaar en tot nu toe was me niets in haar kast opgevallen. We waren wat aan het uitruimen en herschikken in haar kast toen mijn oog op haar PEER viel. Ik denk: het is niet waar…want er stond een smalle PEER koffiekan. Ik heb hem zelfs niet opgemeten want hij was het overduidelijk ! En ook met 3,5 vlakversiering aan beide zijdes. En ook met een ring binnenin waar het deksel op rust.
Dus waarschijnlijk zijn er veel meer van deze maat kannen…alleen zo lang je niet weet dat er 2 maten zijn, zal je je het niet realiseren.
009

Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, van medeverzamelaar. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

