Ik heb een vermoeden

CC
Ik heb een vermoeden dat de PEER koffiekan op de vBuren tentoonstelling in het CC in Maastricht eigenlijk ook een smal model is. Of toch niet ? Op de foto kan ik het niet goed zien, ik overweeg om het even na te vragen. Ik zie op de site dat de v Buren tentoonstelling niet meer te zien is, tja dan zouden ze voor me in de archieven moeten gaan zoeken.
Zie bericht 21/4/10.
Edit16/3: Hij lijkt het toch niet te zijn en dat zie ik aan het bloemmotief links bij de greep. Bovenaan zie ik een bloem en die heeft de smalle pot daar niet op die plek.

Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, research, tentoonstelling/museum/veiling. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

