Het ligt wat op zijn kont

De laatste maanden ligt het schrijven hier wat op zijn kont. Het ligt wat aan mijzelf maar ook dat er weinig nieuw te melden valt.
– Mijn LL meisjes zijn weer ondertussen in Veenklooster opgehaald en op het honk aangekomen en ze zaten vol met prachtige verhalen. Ik kon ze niet alleemaal goed verstaan want ze blijven voorlopig in de verpakking zitten. Toen ze dat hoorden was er luidkeels protest. Eerst die vloer nog laten leggen…..
– Het vervoer van de LL meisjes naar Sliedrecht moet nog geregeld worden.Morgen komt mijn hulp en dat zal ik de dozen veiligheidshalve hoog en droog zetten om natte voeten te voorkomen.
– Ik moet nog steeds eens een mooi verhaal schrijven van vorige maand over ruim 30 telefoontjes in één week die ik kreeg nav een LL oproep. Ik zal kijken wat ik binnen een week kan doen want ik moet eerst ook evenveel notities van telefoongesprekken even uitwerken.
– Ik ben voor het eerst vorig weekend ook niet naar de Verzamelbeurs in Utrecht geweest.Misschien later wel weer als het wat beter gaat

Dit bericht werd geplaatst in diverse onderwerpen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

