Theelichtje

lijs 001
Ik kreeg vanmiddag een LL theelichtje binnen en omdat ik eigenlijk niet wist of het een gewoon of een ‘smal’ lichtje was, heb ik de mijne L er even naast gezet.
Het bleek een normale maat.
Volgens mij plakten ze die oren er zo maar ergens aan ….

Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies. Bookmark de permalink .

Een reactie op Theelichtje

  1. Marga zegt:

    Beste Irene,

    Ik ben op zoek naar een LL theelichtje zou u deze willen verkopen? Ik ben ook op zoek naar een groot model bijpassende theepot. Ik hoop dat mij hiermee kunt helpen of wellicht heeft u nog een tip!
    Voor mij is het nostalgie omdat mijn moeder dit servies vroeger had.

    Mvrgr Marga Kok

Geef een reactie

