Toch vermelding waard

Gisteren werden de meeste inzendingen ooit op mijn Blog aangeklikt en de teller bleef bij 504 hangen. Ik kijk enkele keren per dag naar de statistiek en als ik zie dat 1 persoon heel uitgebreid aan het lezen is, zit ik dan soms lichtjes te duimen op een reactie van die lezer.
De reactie kwam inderdaad gistermiddag en meestal heeft die als inhoud: *Moeder/ouders/tante is overleden en ik ‘zit’ met een kast met LL en kunt u er aub wat over vertellen ?*
Altijd wel spannend: want het kan meevallen of tegenvallen.
Ik vraag dan gelijk om een foto want met bv de opmerking: ‘prachtige kopjes’ kan ik niet zoveel. Eén beeld zegt vaak meer dan vele woorden.
Vandaag kreeg ik een Word document met vele foto’s van doorsnee servies en duidelijke omschrijving. Helaas was er veel beschadigd waarop ik reageerde met: goed voor de afvalbak….
Ik geloof dat men wel opgelucht was dat ik dit schreef want ik kreeg als antwoord:
*Alles wat opvallend beschadigd is gaat inderdaad de kliko in. Dat schept ruimte en over emoties maak ik me geen zorgen. De rest mag de familie uitzoeken.*
Zo is het maar net !

Dit bericht werd geplaatst in blog info. Bookmark de permalink .

Een reactie op Toch vermelding waard

  1. Esther Blankenzee zegt:

    Goede middag,

    Ik heb bij de kringlopen bij mij in de stad zes kopjes met het lange lijs patroon gezien. Sinds ik bij jou eens gevraagd heb naar de herkomst van wat ik thuis heb van lange lijs, denk ik nu meteen, o dat is vast geen echte lange lijs. Maar wat is eigenlijk echte lange lijs. Wat uit China komt of wat in Maastricht gemaakt is. Deze zes kopjes waren van dun porselein,, klein en rond. Ze koste 3,50 voor de set, geen geld zo ie zo voor kopjes, maar mijn kastje met blauw servies goed puilt al uit. Ik heb wel een ander kopje gekocht daar staat onder Japan. De lijstjes hebben het zelfde model. Als jij ze wilt , kan ik morgen kijken of ze er nog staan voor je.

    Laat me het maar even weten.

    Met vriendelijke groet Esther blankenzee

    Verstuurd vanaf mijn iPad

Geef een reactie

