Taxatie in de buurt 2

DSC00142
Ik had mijn grote nieuwe LL schaal ingepakt….en dit waren mijn belevenissen:
De schaal werd als Kangxi van rond 1700 getaxeerd met een waarde die ruim boven het aankoopbedrag uit kwam,  dus so far so good. Alleen kreeg ik een vermoeden dat de taxateur iets minder thuis was in het ‘chinese spul’ want ik denk zelf dat de schaal veel jonger is met zijn 4 Kangxi Marks en daar zal dan ook een lager prijskaartje aan hangen.
Tenslotte werd er veel nagemaakt rond 1900.

Dit bericht werd geplaatst in chinees LL servies, tentoonstelling/museum/veiling. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

